Bon dia, voleu saber un resum del que hem fet esta setmana?
DILLUNS: Va ser un dia un poc diferent, ja que a causa de les pluges i els forts vents es va tractar de solventar problemes en els punts habituals, com el Carrer de la Mar o el Carrer Major. També va haver un problema amb un torn que la colla i la policia van solventar i amb un fumeral d’una casa antiga que es va ensorrar, que per sort no va ocasionar cap dany a ningú. A més, la pluja va provocar que entrara aigua en el soterrani de l’Espai, que es produira una gotera en el col·legi i a la pista coberta del poliesportiu. Per la vesprada, Colau va assistir a la constitució del Consorci Comarcal de Serveis Socials, del que serà vocal.
DIMARTS: Colau, juntament amb la secretària i Yolanda, es va reunir amb representants de Mercadona. També va atendre diversos veïns i veïnes i es va reunir amb Marisa. A més, va signar documents i pagaments de factures. De vesprada, va tindre una reunió amb Marisa, regidora d’Educació, i l’equip directiu del col·legi. Marisa, a banda de la reunió amb Colau i la direcció del cole, també es va reunir amb Sònia.
DIMECRES: Colau es va reunir amb els tècnics d’urbanisme per posar en marxa les inversions de la Diputació. També es va reunir en la secretària i va atendre veïns i veïnes. Així mateix, es va reunir amb el president dels jubilats i va visitar diferents punts del terme d’Albalat en els que hi ha algun problema per solucionar. També va avançar feina al despatx i va estar signant documentació. Marisa, per la seua banda, va fer gestions telefòniques i Xavi es va reunir amb membres de la federació d’hoquei. Per acabar el dia, vam tindre reunió de col·lectiu.
DIJOUS: Colau es va reunir amb la policia per tractar diversos temes i anar concretant campanyes conjuntes. També es va reunir amb diferents entitats bancàries i va realitzar diverses gestions i tràmits administratius, així com signar documentació. De vesprada, els quatre regidors de Compromís van tindre una reunió interna per parlar de diversos temes.
DIVENDRES: Colau va rebre veïns i veïnes i va tindre una reunió amb un proveïdor. També es va reunir amb la secretària i l’advocat per tractar diferents temes que hi ha pendents i va posar al dia el registre d’entrada i la signatura de documents. De vesprada, Marisa, Sònia, Xavi i altres membres del col·lectiu van acabar d’organitzar els últims detalls per als actes de hui.