Bon dissabte i bon cap de setmana! Com cada dissabte, vos deixem un breu resum del que hem anat fent.
DILLUNS: Colau va rebre veïns i veïnes i es va reunir, juntament amb Marisa com a regidora d’Educació, amb treballadors de l’Ajuntament per acabar d’organitzar el tema de Xarxa Llibres. A més, es va reunir amb la direcció del col·legi el Castell per traslladar-li com s’organitzarà el projecte en Albalat. També va tindre una reunió sobre temes de cultura amb Marisa. A més, els nostres 4 regidors van assistir a la junta de govern.
DIMARTS: Colau va estar atenent veïns i veïnes i realitzant gestions en la Conselleria d’Educació i en la Diputació, a més de signar documentació diversa i avançar feina de despatx. A més, Marisa es va reunir amb una companyia de teatre local per programar futures actuacions.
DIMECRES: Colau es va reunir amb la tècnica de serveis socials i de pactem nord per posar en marxa una borsa de treball. També va fer gestions d’urbanisme i va preparar el plenari de la vesprada. Abans del ple, lectura d’un manifest i concentració contra la violència de gènere i, després, ple extraordinari per sortejar els presidents i vocals de les meses electorals del pròxim 20 de desembre i ple ordinari.
DIJOUS: Colau es va reunir amb el diputat de transparència a la Diputació per preparar el portal de transparència a Albalat i també va estar avançant feina diària al despatx. Marisa va realitzar algunes gestions a l’Ajuntament i es va reunir amb una empresa local d’educació i formació. A més, juntament amb Sònia van assistir al concert contra la violència de gènere.
DIVENDRES: Colau es va reunir amb el Subdirector de Patrimoni en Sant Miquel dels Reis. Marisa, per la seua banda, es va reunir amb una veïna per parlar de temes d’Educació. Per la nit, reunió interna amb el col·lectiu de Compromís per Albalat dels Sorells.