Bon dia!! Queden 15 dies per a completar el canvi que vam començar el 24 de maig i ara‪#‎éselmoment‬ d’estendre’l a la resta de l’Estat. Voleu saber tot el que hem fet durant esta setmana? Ací vos deixem un xicotet resum:
DILLUNS: Colau es va reunir amb una empresa que ofereix els seus serveis a l’Ajuntament i va atendre a veïns i veïnes. A més, treball amb el cap de colla i el cap de policia per coordinar el canvi de direcció del carrer Major. Per últim, gestions amb l’empresa de telefonia mòbil. Sònia, per la seua banda, es va reunir amb l’associació de comerciants.
DIMARTS: Colau va anar a una visita institucional i va tindre la reunió setmanal de comptes. Com que dimarts es va posar en marxa la campanya de Xarxa Llibres, Marisa, com a regidora d’Educació, va estar supervisant que tot anara correctament. Reunió dels membres de la junta de govern.
DIMECRES: Colau es va reunir amb Caixa Popular, que va presentar alguns dels seus productes. Va rebre tots els presidents i presidentes de la Unió Democràtica de Jubilats i Pensionistes al saló de plens de l’Ajuntament i els va acompanyar en una visita al Palau. Posteriorment, va dinar amb ells. També va tindre una breu reunió amb la treballadora de serveis socials i va estar signant documentació. Per acabar, va estar treballant al despatx i es va reunir amb representants de tots els partits polítics que es presenten a les properes eleccions per acordar diferents temes de la campanya que va començar ahir. Marisa es va reunir amb Somriures, l’empresa local que organitzarà l’escola d’hivern a la que ja es podeu inscriure.
DIJOUS: Colau va ser entrevistat pel periòdic Levante. A més, va estar treballant al despatx i es va reunir amb els alcaldes de Foios, Meliana, Massalfassar i Puçol per tractar i posar en marxa una alternativa al traçat del AVE. De vesprada, reunió dels quatre regidors de Compromís per tractar diversos temes i de nit sopar amb el col·lectiu i pegada de cartells.
DIVENDRES: Colau va posar al dia el registre d’entrada i es va reunir amb representants d’Escola valenciana. Juntament amb Marisa, van seguir supervisant el tema de Xarxa llibres i van buscar un arbre de nadal. De nit, sopar comarcal amb Joan Baldoví a Meliana al que van acudir Sònia i Marisa amb altres membres del col·lectiu i del que vos deixem algunes fotos. Recordeu #éselmoment dels valencians!