El passat 5 de novembre, el nostre company Vicent Devís va ser escollit secretari comarcal en el Congrés de Joves PV que es va celebrar a Meliana. La resta de l’executiva estarà formada per Miquel Requena (Godella) en Organització, Leticia Amigó (Bonrepòs i Mirambell) en Comunicació i Laura Peris (Meliana) en Finances.

El també portaveu local va destacar la “necessitat d’implicar la joventut en la vida política, tant de la nostra comarca, com del nostre poble. Per això, m’agradaria animar a participar i que formen part del nostre projecte i del nostre col·lectiu tots els veïns i veïnes amb inquietuds valencianistes i progressistes”.

Aquest nomenament s’ha d’afegir al que ja ostenta altre dels nostres companys, Vicent Grande, actual Secretari Comarcal de Compromís, el que posa en evidència la importància del nostre col·lectiu al sí de la comarca.

Vicent Devís compaginarà la seua responsabilitat com a secretari comarcal de Joventut amb el de portaveu de la nova executiva local, sorgida de l’Assemblea celebrada a principis de setembre. Junt a ell, han estat nomenats David Pato (Finances), Lluís Molina (Organització), Ramón Ruipérez (Rel. Institucionals) i Rosa Garcia (Igualtat i Polítiques inclusives).