Inici de les obres de remodelació del pati d’infantil del C.P. El Castell

Aprofitant la parada escolar de les festes de Nadal, l’Ajuntament d’Albalat dels Sorells, amb diners del Pla Provincial d’Obres i Serveis de la Diputació de València, ha iniciat les millores en el pati d’infantil. Estes consistixen en: la substitució de les pedres del pati per un paviment llis antiesvarant; la delimitació d’un espai per jugar a futbol amb un mini camp de futbol; el reagrupament i delimitació dels jocs infantils amb sòl de cautxú; i la instal•lació de pèrgoles para-sol per a oferir ombra en els mesos de més calor. La inversió està valorada en més de 60.000 €. Aprofitant les obres, també s’estan fent altres treballs de millora en les instal•lacions.

Des de que Compromís vam accedir a l’alcaldia i a la regidoria d’Educació, teníem clar que l’educació i el benestar i seguretat dels nostres xiquets i xiquetes era una de les nostres necessitats. Amb aquesta actuació, donem resposta a una reivindicació que des de fa anys es feia tant des del col·legi com des de l’Ampa.

Arxivat en: Cultura i Educació