Aprofitant la parada escolar de les festes de Nadal, l’Ajuntament d’Albalat dels Sorells, amb diners del Pla Provincial d’Obres i Serveis de la Diputació de València, ha iniciat les millores en el pati d’infantil. Estes consistixen en: la substitució de les pedres del pati per un paviment llis antiesvarant; la delimitació d’un espai per jugar a futbol amb un mini camp de futbol; el reagrupament i delimitació dels jocs infantils amb sòl de cautxú; i la instal•lació de pèrgoles para-sol per a oferir ombra en els mesos de més calor. La inversió està valorada en més de 60.000 €. Aprofitant les obres, també s’estan fent altres treballs de millora en les instal•lacions.

Des de que Compromís vam accedir a l’alcaldia i a la regidoria d’Educació, teníem clar que l’educació i el benestar i seguretat dels nostres xiquets i xiquetes era una de les nostres necessitats. Amb aquesta actuació, donem resposta a una reivindicació que des de fa anys es feia tant des del col·legi com des de l’Ampa.